7/12/2012

Popływamy?

Dziś pokaże Wam moją  kolekcję strojów kąpielowych.
Często zdarzają się niepełne stroje, ale gdy wartę są zakupu nawet się nie zastanawiam - wierze, że kiedyś trafie na taką która będzie odpowiednio pasowała.
W obecnej chwili poluję na czerwone i żółte majteczki lub szorty. I biała czysto biała górę :)
Zaprezentuję Wam dziś moje pełne komplety i 2 perełki :)

Moim zdecydowanym numerem 1 jest strój który był trafionym w 10 prezentem !
Oczywiście od mojego narzeczonego - wie w czym dobrze wyglądam i które kolory lubię.

Bardzo dobrze czuje się w tym stroju. Mam do niego dwa doły, majteczki od kompletu i zwykłe czarne.


Moją niedawno zakupioną nowością jest jak najbardziej opisujący mnie i mój charakter strój..
Czyli mnóstwo kolorów i ogólnie pełne szaleństwo :)
Oto on:




Następnie coś bardziej sexi, coś bardziej na chłodniejsze dni..Coś w czym na plaży nie odwrócicie od siebie uwagi!-Gwarantuję...
Szkoda, że nie mogę zaprezentować Wam zdjęcia w tym stroju bo wygląda on nieziemsko!Jak widać na zdjęciu posiada on wstawki z siateczki (coś ala tiul) które wyglądają rewelacyjnie!
poruszy on wszystkie męskie zmysły:)


Teraz coś bardziej typowo na piękną piaszczystą plaże oblaną piękną szafirową woda.. (się rozmarzyłam...)
Bardzo piękny i kobiecy.



Następnie coś co od jakiegoś czasu bardzo dobrze przyjęło się w polską modę czyli marynarski styl:


Wszystkie moje stroję bardzo lubię ale ten też darzę wielką sympatia, niby zwykły i prosty ale ma to coś i spodobał się już nie jednej osobie :)


A na koniec sam top...
Musiałam go mieć tylko sama nie wiem jaki dół pasował by do niego?
Może pomożecie...



A teraz nadszedł czas na "perełki"   :)  to co lubię najbardziej....
Piękne szorty prosto od Calvin'a Klein'a :) ahhhh
są wspaniałe i pięknie leżą i to właśnie do nich poszukuję jakiejś fajnej białej góry!
Przyznajcie warte uwagi :)




A teraz pokaże Wam jaką jestem kochana siostrzyczką i jakie robię prezenty.
Już mogę powiedzieć siostra widziała i prezent się bardzo spodobał!:)
Powiedzcie chciałybyście mieć taką siostrę co?
"Perełka" nr.2
prosto od River Island





Trochę tego jest, no ale nie można było żadnego pominąć :)
Które podobają się najbardziej?-mam nadzieje, że wszystkie.
Gdy skompletuję resztę na pewno pomyśle o tym by Wam je pokazać !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz