7/24/2012

Neonowy zawrót głowy!



Czas na coś co aktualnie znajdziemy wszędzie. Począwszy od skarpetek po lakier na paznokciach. NEONY. 
Mnie też urzekły :)
Najbardziej spodobał mi się różowy i mam nadzieję , że to nie ze względu na to, że jestem blondynką :D
Bluzka jest jak najbardziej w modnym fasonie , długości i kolorze i odzwierciedla w 100% to co dzieję się w moim życiu czyli dużo <3 <3 <3


Balerinki od Atmosphere są najbardziej rzucającymi się w oczy balerinkami na świecie!
Całkiem śmiało mogły by zostać gadżetem akcji "bądź widoczny na drodze" :P
A. i dodam ... najwygodniejszymi!
Przyznam się z ręką na sercu w mojej garderobie leżą już ok 2 lata i wiedziałam, że kiedyś nadejdzie ich czas. I tak oto się stało:) Można powiedzieć wyprzedziłam trend! Szczerze mówiąc 2 lata temu ciężko było mi się do nich przekonać , ludzie dziwnie się za mną oglądali , a teraz lawina pytań (skąd ? gdzie? za ile?)



Pasek. Dopełnienie całości. Upolowany w SH za całą polską złotówkę :)

No i lakiery  :) Nie ma problemu z ich kupnem dostępne są w każdej drogerii :)
Moimi faworytami są te od Golden Rose. Pomarańczowy od Avon.

A teraz pokaże wam efekt mojej nudy z użyciem 3 neon-kolorów.
Chciałam wypróbować metody malowanie paznokci gąbką. 
Jak na pierwszy raz jest ok? Co sądzicie?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz